Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeHm a takie pytanie, czy jeżeli mamy starszy motocykl na gaźnikach, zmienimy filtr z papierowego na bawełniany, który załóżmy zwiększa przepływ powietrza,a to czy trzeba ponownie ustawiać gaźniki? co do artykułu, w d* mam czy jest sponsorowany czy nie, ważne żeby były informację które się przydadzą potem w codziennej eksploatacji. moim zdaniem zabrakło choćby poglądowej tabelki co ile taki bawełniany filtr trzeba czyścić i smarować olejami (np. jazda po torze co x km, jazda w mieście co x km, jazda na trasie/autostrady co x km, jazda mieszana co x km, jazda w terenie co x km)
OdpowiedzCzyścisz go specjalnymi środkami do kupienia na allegro lub u producenta lub dealerów filtrów (jest to na ogół płyn lub pianka) niektóre filtry przed czyszczeniem tymi specyfikami należy wymyć w ciepłej wodzie z detergentem ( producent pisze o tym na opakowaniu) Później nasączasz, ale nie za dużo - to co wypłynie z filtra osuszasz np papierowym ręcznikiem i gotowe. Co do czyszczenia - jazda tyorowa/miasto/drogi/ mieszane - co 4 - 6 tyś km, teren lub szutry - co 500 - 1000 km lub po każdym cięższym wyjeździe.
Odpowiedz